Bärpaj a'la Johanna

Förlåt för dålig uppdatering igår och idag, är på landet och där krånglar det alltid med den bärbara.
Idag har jag bakat bärpaj av hallon, krusbär och smultron som jag hittade på tomten,
mammsen och jag tog en sväng och plockaed allt rosa vi hittade haha.

Sedan var vi nere vid vattnet och jag fick prova och dyka med syrgastub, nu kan jag
verkligen förstå dem som älskar att dyka utomlands, tänk er bara att sväva runt i
vattnet i dem stora barriärreven i alla möjliga färger ,simma mitt i stimmet
av gula röda och blå fiskar.. det skulle vara något va?.

När jag snorklade i Thailand med bara cyklop och snorkel var det sjukt fint
även om man bara höll sig in mot stranden, där kunde man också simma mitt
i stimm av fiskar man har hemma i akvariet.

Ja vad har ni haft för er idag då, något speciellt?
Ikväll tänker i alla fall jag gosa ner mig framför en mysig film med lite varm choklad mm.......

Mums var den, med vaniljsås (och ett litet parasoll till)

Kiss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0