Fakta

FAKTA
Allt guldfargat ar akta guld alltsa taket,
            och moskeen ar byggd for ca 1000 ar
sedan,
   Inuti den finns berget som det sags att
    Mohammed lyfte nar han skulle upp till himlen, 
          och aven den platsdar det sags att han satte sin fot
     (det ar ett litet hal dar du kan satta in din hand just
          dar hans fot var och dar luktar det och har alltid gjort 
         och ingen vet hur det kan lukta?jag stoppade in min 
           hand och sedan lukta den jattegott, och jag fragar mig hela
tiden hur det kan lukta utan att nagon lagt nagot dar, det bara  
                             gjort det under flera hundra ar och kommer forsatta gora det
 for flera hundra ar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0