El bahar mie

Godmorgon allihopa, allt bra?
 Hur har det varit pa 08 forresten?

Igar badade jag i the dead sea(doda havet) el bahar mie pa arabiska.
Det var bland det vackraste jag sett och haftigaste jag gjort.
Pa bryggorna fans stora blogg av salt, tog med mig lite
till Mami som souvenir hehe.

Iallafall sa var det helt klart en grym upplevelse, att bara flytta runt i det valdigt valdigt varma
vattnet, nar jag forsokte sta upp drogs bara mina ben och armar upp igen.
Fick nagra grymma bilder pa nar jag flyter runt sa det ser ut som jag ligger pa en flytmadrass.

I Jerusalem kopte jag
En Chanel klocka(fejk)
Sot clutch med handtag och diamant nitar
En ny nyckelring till mina nycklar med en forbollssko och
en fotboll.
(bilder kommer senare)

Bjuder pa den har(grymt hemska bilden) fran min kusins forlovning
 med min sota kusin Julia
KVALLENS OUTFIT
Vit linne och midjekjol med skarp-H&M
rosettpumps(ej i bild)-Scorett
Parlorhangen-Six
Ring-Pilgrim
Haret plattat och med diamanter

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0