Jerusalem

Hejs svejs igen, annu en dag i varmen, dagen borjade med att jag borsta haret, sminka mig,  haha nej men  idag
bestamde vi oss att aka till Jerusalem for att besoka den heliga staden.
Vi var inne i de storsta och heligaste moskee'rna i varlden, da jag var tvungen att ha langbyxor
och sjal pa huvudet plus en kjol jag fick vira pa mig utanfor for att dem tyckte mina byxor var for tighta eller nat?

Dagen har iallafall varit superbra och imorgon bar det av mot doda havet, harligt harligt att bara flyta
runt i vattnet som ar runt 30 grader varmt haha.


Juste idag nar vi var i en liten stad traffa vi nagra svenskar och de
vart helt chockade att hora sneska prata mitt ute
i oknen hehe


Tyvarr har jag inga bilder nu eftersom jag sover i Jerusalem
inatt men jag bjuder pa en bild pa moskeen jag var inne i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0