Forsta uppdateringen

 Ja har kommer den forsta uppdateringen fran Palestina, ar hemma hos nagra slaktingar och halsar pa,
hander det nagot speciellt i Sverige eller?


Idag har jag varit i en stad som heter Tiberias och badat pa hotellet dar min farbror jobbar, det heter Golden Tulip alltsa den gyllene tulpanen, usch det ar svart att skriva utan ja dem sista bokstaverna i alfabetet.

Jag lar mig mer och mer arabiska vafrje dag vilket ar valdigt bra!
Iforrigar var min kusin Salehs forlovning, da jag hade fixat haret pa salong med blommor i haret, och pa
hans forlovningsfest i torsdags hade jag diamanter i haret som frisoren fixade.
Kostade endast 100 kr  alltsa 50 kekel(arabiska pengar) nice deal hah?

Jaja hors senare, hare bast tills dess
ps. solade idag sa jag ar riktigt riktigt brun tills skolan borjar runt 40 grader har hehe!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hoppas du har det jättebra ! :)

kram <3

2009-08-11 @ 09:38:30
URL: http://mimmiericsson.blogg.se/
Postat av: nora

miss you!!!!!! <3333333333

2009-08-11 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0