Glass och jordgubbar i Jakan

Hemma hos kusinerna i Jakan nu,
som sagt så var jag och Nicole en sväng i stan btw så köpte jag en blå tröja med djup rygg, en magtröja
, ett par vita jeans med hål(ni vet) och ett par skiitfina trosor för bara 150 spänn nice price!!

En skitkonstig grej var att Gina vid Hötorget sålde byxorna för 249 kr på rean och Gina vid sergelfontänen
 där jag var sålde dem för bara 49 kr HELT SJUKT!
Liksom ord. pris 499kr
(Fatta inte att dem fick göra så?)

Lägger i alla fall upp bilder senare plus att jag köpte VR så jag fick ett astufft nitarmband!

Hare bäst älsklingar puss!

Nu ska vi sommarfika med carte do'r och sommarchoklad
med jordgubb, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0